4 recenze/recenzí ověřených zákazníků
3 recenze
C
Céline,  France France
03 srp 2024
Hrozné
Je cherchais des billets pour Musée de l'Art brut à Lausanne et on m'a proposé des entrées pour un autre Musée même pas à Lausanne. Je n'ai pas pu annuler ma commande. Perte d'argent pour moi....
Je cherchais des billets pour Musée de l'Art brut à Lausanne et on m'a proposé des entrées pour un autre Musée même pas à Lausanne. Je n'ai pas pu annuler ma commande. Perte d'argent pour moi. Très déçue
Millesgarden Museum
M
Monika,  Germany Germany
24 čvc 2024
Vynikající
Bequeme online Ticketbuchung ohne time-slot
Millesgarden Museum
L
Linda,  Italy Italy
07 dub 2024
Vynikající
Ottima
Millesgarden Museum

O: Muzeum Millesgården

Millesgården, jen 20 minut od Stockholmu, je umělecká oáza ponořená do historie. Toto okouzlující muzeum založené v roce 1908 renomovaným sochařem Carlem Millesem a jeho talentovanou ženou, malířkou Olgou Milles, se může pochlubit působivou sbírkou starožitností, klidnou zahradou se sochami, uměleckou galerií, restaurací a muzejním obchodem. Návštěvníci z celého světa se hrnou do Millesgården, aby se napili v poklidné kráse sochařského parku a užili si řadu výstav.

Millesgården Museum
Neděle 11:00 - 17:00
Pondělí Zavřeno
Úterý 11:00 - 17:00
Středa 11:00 - 17:00
Čtvrtek 11:00 - 17:00
Pátek 11:00 - 17:00
Sobota 11:00 - 17:00
Muzeum Millesgården
32 Herserudsvägen, 181 50, Lidingö
Otevřít v Mapách

Co dalšího koupili návštěvníci zážitku Muzeum Millesgården

Není k dispozici žádný popis obrázku
  • Stockholm

Fotografiska

Od roku 2010 vystavuje Muzeum Fotografiska díla světově proslulých fotografů i nadějných hvězd. Muzeum má vynikající polohu ve Stadsgårdenu, kde se Baltské moře setkává s centrem Stockholmu, a pokrývá 2500 m2 výstavní plochy. Každoročně se konají čtyři významné výstavy a dalších 15-20 menších výstav. Muzeum se může pochlubit také restaurací, kavárnou a obchodem se suvenýry.
4,3 (170)
Od
21,26 US$
Prins Eugens Waldemarsudde
  • Stockholm

Prins Eugens Waldemarsudde

Prins Eugen 's Waldemarsudde je jedno z nejoblíbenějších uměleckých muzeí ve Švédsku, které se nachází na ulici Djurgården ve Stockholmu. Muzeum se skládá z hlavní budovy, panského sídla, postaveného v letech 1903–1905 jako rezidence prince Eugena (1865–1947), a galerijní budovy, která byla přidána v roce 1913. Architekt Ferdinand Boberg navrhl obě budovy v úzké spolupráci s knížetem Eugenem. Princ, syn krále Oscara II. a královny Sofie, byl jedním z předních krajinářů své doby. Byl také významným sběratelem umění a ústřední postavou ve švédském kulturním světě. V přízemí zámku můžete navštívit společné prostory domu prince Eugena, které jsou zachovány tak, jak byly v jeho době. V horních patrech budovy a galerie jsou vystavena díla ze sbírkových a dočasných expozic. Tyto výstavy zahrnují díla současných umělců i umělců, kteří byli současníky prince Eugena. Krásný princův park a zahrady jsou posety sochami.
4 (4)
Od
16,50 US$
Není k dispozici žádný popis obrázku
  • Stockholm

Skansen

Skansen je nejstarší skanzen na světě a jediný skanzen s divokými zvířaty. Muzeum, které se nachází ve Stockholmu, otevřel 11. října 1891 Artur Hazelius, ilustruje tapisérii kulturních a společenských tradic převládajících v předindustrializovaném Švédsku.
4,4 (341)
Od
19,41 US$
Muzeum Nobelovy ceny
  • Stockholm

Muzeum Nobelovy ceny

Nobelova cena ukazuje, že myšlenky mohou změnit svět, a muzeum Nobelovy ceny ukazuje odvahu, kreativitu a vytrvalost nositelů Nobelovy ceny, kteří dali lidstvu naději do budoucna. V Muzeu Nobelovy ceny se setkáte s vědci, spisovateli a bojovníky za svobodu, kteří lidstvu přinesli jedny z největších přínosů. Od roku 1901 je Nobelova cena udělována v souladu s vizí Alfreda Nobela a v muzeu ožívají příběhy laureátů Nobelovy ceny prostřednictvím videí, jedinečných artefaktů a prohlídek s průvodcem. Muzeum Nobelovy ceny je místem pro celou rodinu, kde můžete prozkoumat a zodpovědět otázky v kvízu pro děti. Bistro Nobel podává obědy a lehké občerstvení a v muzejním obchodě najdete pohlednice, knihy, čokoládové medaile Nobelovy ceny a vlastní čajovou směs muzea.
4,1 (164)
Od
13,59 US$